Monday, October 9, 2017

Kayra' ya mektup - 6


Kayram, ilk goz agrim,

Yine bir dogum gunu ve sen bir yas daha aldin… Artik ne zamandir dusledigin 6 yasindasin kuzum. Hos sen uzun suredir yasini alti olarak soyluyordun zaten.
Her yeni dogumgunu seni ne denli heyecanlandiriyorsa da anne ve babani huzunlendiriyor. Buyudugunu gormek elbette cok heyecan verici ve biz mutlu oluyoruz anca bir o kadar da minik kuzumuzun buyumesi huzunlendiriyor iste… Bizler de yaslaniyoruz yavrum.

Yine son bir yil icin pek cok ilklerin oldu. Her seyden once birinci sinif oldun. Yeni bir duzen, yeni ogretmenler, arkadaslar, okul otobusu kullanimi, herseyi kendi basina yapabilmen okuldayken… Gayet guzel idare ediyorsun kuzum. Ve gayet de basarilisin biliyorum. Hatta bazen senin kapasitenin ogretmenin farkinda mi ve bunu gelistirmek icin seni yonlendirebiliyor mu diye dusunmeden edemiyorum. 

Ilgi alanlarin farklilasiyor artik, okuyabilmenin getirdigi avantajla ilgili oldugun konulari derinlemesine ogreniyorsun. Ilk kez bir takimla antreman yapip soccer (futbol) maci yapiyorsun. Ve gayet de seviyorsun oynamayi. Degisik sarkilar soyluyorsun artik. 

Kardesinle olan iliskin inisli cikisli devam ediyor farkindayim kuzum. Onu cok seviyorsun ama hala cok kiskaniyorsun. Bazen ona zarar vermek istiyorsun bazen de onu uzmeyip yardim etmek istiyorsun. Tum bu hissettiklerin o kadar dogal seyler ki… Yine de merhametli davranip onunla bazen oyuncagini, bazen yiyecegini bazen kalemini paylasabilmen beni cok mutlu ediyor. Hep vicdanli, iyi ahlakli, merhametli birer insan olmaniz icin dua ediyorum ben.

Seni cok ama cok seviyorum canim oglum. Umarim zeytin gozlerindeki o muzip bakis, mutlu oldugunda dudagindaki hafif kivrim hep olur. Nice guzel yaslara kuzum!


No comments:

Post a Comment