Thursday, August 10, 2017

Tarihe Dusulecek Bir not Daha

Benim minik kuzum, ilk goz agrim bugun birinci sinif oldu.
Okula gitti. Annesi gun boyu duygusal anlar yasadi. Neyse sagsalim esim okula gidip aldi. Ilk gunu kazasiz belasiz gecirdik. Biran once eve gidip nasil gectigini ogrenmek istiyorum. Henuz otobus ayarlanamadi. Biz kayit konusunda biraz gec davrandik. Tabi tecrubeli olmayinca isler nasil yuruyor bilmiyorduk. Okuldan sonraki gidecegi krese de yarin basvurumuzu yapacagiz. Eymen Efe tum gun orda olacak. Sabah abisi olmayinca suandaki krese giderken cok zorlanmis o kuzum da. Birbirlerini gun boyu gormeseler bile ayni cati altinda olduklarini biliyorlardi ve sanirim bu Eymen Efe icin oldukca onemliydi. Pazartesi'den itibaren ogleden sonra bikac saat de olsa yine ayni yerde olacaklar.

Agzimda bu sarki vardi gun boyu Sezen'den; 

A nenni nenni
Kınalı kuzum
Büyüdün de adam mı oldun
Yanağı pembem, dudağı kirazım
Gözü okyanusum iyi ki doğdun

Yani buyuyup evden uzaklasma vaktinde ne yaparim bilmiyorum. Annem hem ablami hem beni yatili okulda nasil birakabilmis, nasil kalbi dayanmis bilemiyorum. Cocukken o denli anlayamamisim uzuntusunu. Ablam liseye basladiginda ki Ankara'da okudu, bir muddet onun sevdigi yemekler yapilmamisti bizim evde. Aklimda kalmis :-)

Allah saglik versin, insallah guzel bir egitim hayatin olur kuzum, gonlunce eglenir bir yandan da kendini gelistirirsin. Yeni seyler ogrenmenin verdigi hazzi tadarak sevdigin egitimi almani diliyorum Rabbimden. Seni cok seviyorum Kayracigim.

No comments:

Post a Comment