Tuesday, October 7, 2014

Ogluma Mektuplar - 1


09-21-2012' de kaleme alinmistir


Kayram,…Egem… Annesinin bir tanesi…

Daha gecen yil bu zamanlar, seni buyuk bir sabirsizlikla bir o kadar da merak icinde bekliyorduk. Karnim koskocaman olmustu.Sadece karnim mi… genel olarak top gibiydim.Sense icimde sanki suanki halini andirircasina kipirdanip duruyodun. Bi tekmeler bi tekmeler… Elimi karnima koydugum zaman biraz sakinlesiyordun. Benim guzel yavrum….

Rabbime binlerce sukurler olsun ki bize senin gibi bir hediye nasip etti.

Bu hediye dunyaya gelirken biraz kolaya kacti ve sezaryeni tercih etti. Hatta ilk gunler bizi epey korkutmustu tam nefes alamiyo diye.Cok sukur sagligin sihatin yerinde suan.Anne sutuyle seni yeterince besleyememem icimde uhde olarak kalacak ama napalim kismet degilmis. Onemli olan suan gelisiminin normal olmasi, sagliginin yerinde olmasi, bagisiklik sisteminin kuvvetli olmasi.

Hem cok kisa hem de cok uzun bir yil oldu. Ilk gunler belki bocalama gecirdik ama kisa surede sana alistigimizi dusunuyoruz kuzum. Artik hayatimizin merkezinde sen vardin. Her seyi dusunurken ilk aklimiza sen geliyodun. Listenin en ustunde hep sen vardin.

1 yasindan sonra bu durum degismeyecek elbet. Annecigin bu dunyada nefes almaya devam ettigi surece bu boyle surecek. Simdi (aslinda dogdugun gunden beri) annemi cok iyi anliyorum. Annelik ic gudusu neymis ogrendim. Sen hic fark etmesen de ben senin hep arkanda olacagim. Belki bana ihtiyac duyarsin diye.Belki donup bakmak istersin diye.Belki bir seyden yilmak uzereyken tekrar azim ,direnc bulmak istersin diye. Suanda da oyle yapmaya calisiyorum kuzum benim. Yeni yeni yurumeye basladigin bu donemde, arkandan takip mesafesi birakip geliyorum ki dusersen hemen kaldirayim. Bi yerin acirsa opup acisini hafifleteyim diye. O kadar sirin bi sekilde yuruyosun kiJ Senin icin cok yeni ve buyuk bir olay. Dengeni o pufuduk ayaklarinla kurmaya, bir de ustune ustluk ilerleyip adim atmaya calismak… Tabi bunu yaparken kollar basibos saliniyor.Genelde savruldugundan gobegine vuruyor ellerinJ Insallah buyudugunde cektigimiz videolari izlersin.Ne demek istedigimi orada goreceksin.

Sabahtan aksama kadar baskalarinin yaninda, kucagindasin yavrum.Ama bil ki benim hep aklimdasin. Kresin sana ve senin gelisimine cok buyuk katkilari olacagina inaniyorum. Ama biliyorum bizi cok ozluyorsun. Bize de seni nasil ozluyoruz bir bilsen… En cok aksam uzerleri seni almaya gitmeyi seviyorum biliyor musun? Sesimizi duydugunda bize donup o gulumsemen dunyalara bedel….Sadece agzin gulmuyor, gozlerinin ici adeta mutluluktan dans ediyor. Seninle evde vakit gecirmeyi  hicbir seye degismeyecegimi bil yavrum. Ancak senin ruhsal gelisimin icin baska cocuklarla birlikte vakit gecirmen gerektigini dusunuyorum. Bu sayede Ingilizceyi bizden cok daha iyi bicimde konusabilecegini biliyorum. Ve artik butun gun evde durmanin sana yeterli gelmeyecegine inaniyorum. Belki listenin en sonuncusu ama yine de yazmak istedim; sana ihtiyacin olan olmayan istedigimiz seyleri alabilmemiz icin benim de aile butcesine katki yapmam gerekiyo ve bu yuzden calisiyorum bebegim benim. 

Onumuzdeki gunlerde 1 yasina girecek olan benim minik kusum… Hersey gonlunce olur umarim. Yeni yasin sana daha bir suru yeni seyler getirecek insallah. Rabbim yuvamizdan saglik, huzur ve mutlulugu eksik etmesin. Hep sevgiyle buyumen, sevmeyi sevilmeyi ogrenmen dilegiyle….

Senin icin yuregi her daim hop hop eden annen…

Annen seni cok ama cok seviyor yavru kuzum.

No comments:

Post a Comment